Mangov mousse




Načeloma sem dokaj organiziran človek, ampak včasih se zgodi, da so moji nakupi čisto impulzivni. Zadnjič sem se recimo sprehajala mimo lokalnega sadjarja in na stojalu zagledala res lepe mange. In tako kot je rado z impulzivnimi nakupi, sem ceno ignorirala in vesela odšla domov v iskanju idej kaj dobrega bi pripravila. Moj mousse recept sem že velikokrat preizkusila z malinami in jagodami, nikoli pa s čim bolj sladkim, tako da sem se odločila preizkusiti še to kombinacijo in nisem bila razočarana. S prilagajanjem količine želatine lahko iz tega recepta dobimo bodisi lahko kremo ali pa nekoliko bolj čvrst mousse, ki se lahko uporabi tudi kot nadev za torto.

Za 6 kozarčkov potrebujemo:
300 g mangovega pireja = 1 zelo zrel mango
1 beljak
70 g sladkorja
2 žlički želatine (2 tsp)
3 žlice vode
2 žlici limoninega soka
270 g sladke smetane


Želatino zmešamo z žlico vode in žlico limoninega soka in pustimo da nabrekne. Tudi brez želatine dobimo dokaj gosto kremo, tako da lahko po želji želatino v celoti izpustite. Mango olupimo in narežemo na koščke. Najlažji način lahko najdete tukaj. Beljak začnemo stepati in postopoma primešamo 50 g sladkorja, da dobimo čvrst svetleč sneg. Sladko smetano stepemo, vendar ne čisto do konca, da se nam pri vmešavanju v mango ne bi slučajno že sesirila. Mango zmešamo s sladkorjem, 2 žlicama vode in 1 žlico limoninega soka, pri čemer lahko seveda sladkor in limonin sok prilagajamo sladkobi manga. Moj je bil res lep zrel in zato tudi sladek in je bila ta količina sladkorja ravno pravšnja. Če nimate možnosti kupiti dobrega manga, raje kupite mango v kompotu, kot pa da bi se lotili priprave z manj zrelim mangom, saj okus niti približno ne bo pravi. Nezrel mango ima tudi nitkasto meso, ki se čuti tudi če ga boste precejali  čez sito in tako mousse ali krema ne bosta bila tako prijetno gladka in kremasta kot bi morala biti. Mango spasiramo s paličnim mešalnikom, nato pa na roko vmešamo najprej sneg in nato še sladko smetano. Naložimo v kozarčke in pustimo v hladilniku, da se zgosti oz. strdi.


Lahko pa najdete tudi kakšen inovativen način serviranja, kot na primer v čokoladnih skodelicah ali pa enostavno preprost in vseeno neizmerno privlačen, kot pri tem jogurtovem mangovem moussu.





0 komentarji:

Objavite komentar